התנדבו בגן הילד

"הטוב והמעולה בנפש האדם יכול לצמוח
אם יהא האדם מחובר לציבור ומעורה בו"

א. איינשטיין

מרגע הקמתה של עמותת גן הילד ב-1977, חלק ניכר מכוח האדם שלה מתבסס על תרומת המתנדבים.
המתנדבים בגן הילד יכולים לעזור בהתאם ליכולתם, לכישוריהם ולזמן העומד לרשותם, ולבחור בין תחומי התנדבות מגוונים:

חברות בעמותה – אנשים בעלי מודעות חברתית גבוהה ומוכנות לפעילות חברתית יכולים להיות שותפים בקביעת המדיניות, ולסייע בשיווק העמותה ובהידוק הקשר עם גורמים שונים בקהילה. אנו זקוקים לעזרה בתחומי גיוס משאבים, תפקידי מזכירות, גזברות וארגון אירועים.

סיוע לצוות ההדרכה בפעילויות – במועדונית הפנאי אחר הצהריים אנו זקוקים לאנשים חמים, שיעזרו וילוו את הילדים הנזקקים לסיוע בתחום התפקודי והרגשי לפעילויות השונות.

הדרכה ישירה – דרושים תרפיסטים בתחומי המוסיקה, אמנות, מחשבים, בעלי חיים, ותנועה המעוניינים להעביר חוג שבועי או טיפול פרטני.

גמלאי משרד החינוך – מורי החינוך המיוחד שפרשו לגמלאות מוזמנים לעזור לעמותה בתחומי התמחותם.

עבודות אחזקה – בעלי רצון וידיים טובות המוכנים לעזור בעבודות אחזקה, גינון וטיפול בבעלי חיים.

הדור הצעיר – אנו מזמינים את הדור הצעיר באמצעות בתי הספר, תנועות הנוער או לבדם, עם חברים לכיתה או עם משפחותיהם ליצור קשר אישי וחברי עם ילדי העמותה בכדי לעזור להם להשתלב בקהילה.

קהילת המתנדבים של גן הילד

הקהילה החיפאית – מתנדבים פרטיים מתוך הקהילה המקומית התומכים ועוזרים בתחומים שונים.

תלמידים – שיתוף פעולה עם בית הספר הריאלי חיפה במסגרת הפרויקט תרומה לקהילה – תלמידי בתי הספר היסודיים משתתפים בפעילויות של גן הילד יחד עם בני גילם ועוזרים להם ליצור קשרים חברתיים.

בני נוער – תלמידי בתי הספר התיכוניים במסגרת מחויבות אישית מסייעים לצוות ההדרכה בתחומים שונים.

סטודנטים מקבלי מלגות

  • שיתוף פעולה הדוק ומתמשך עם אוניברסיטת חיפה באמצעות המדור למעורבות חברתית המקיים תכניות חברתיות מגוונות ופרויקטים קהילתיים, וקרן ברנר מרידור.
  • קרן ברנר מרידור - הקרן ע"ש מילה ברנר ויעקב מרידור הוקמה בשנת 1978 ע"י החברה הימית שהייתה בבעלות השניים. הקרן סייעה ותרמה רבות למדינה במלחמת יום הכיפורים, וכיום מוענקות בזכותה מלגות לסטודנטים הלומדים באוניברסיטת חיפה.

    המלגות, המנציחות את זכרם של 23 חללי צה"ל שנפלו במלחמת יום הכיפורים, ניתנות לסטודנטים מעוטי יכולת יוצאי צבא, אשר עוסקים בפעילות קהילתית בתמורה למלגה.
  • המדור למעורבות חברתית של אוניברסיטת חיפה - מפנה אלינו סטודנטים מפרויקטים נוספים, הזוכים במלגה בתמורה לפעילותם הקהילתית.

לתיאום התנדבות בפרויקטים השונים אנא פנו למייל ganhayeled1@gmail.com